Hieronder lees je meer over het Retourbeleid Fun4dogs. Uiteraard kan je altijd contact met ons zoeken als er vragen zijn.
Ons terugbetaal- en retourneringenbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn uitgezonderd van retournering. Bederfelijke goederen kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die hygiënische goederen zijn.
Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Sommige gezondheid- en verzorgingsproducten
Om je retour te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin geen of slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Boeken met duidelijke gebruikssporen
- Elk artikel dat niet in de originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Restituties
Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.
Als je retour wordt goedgekeurd, dan wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Late of ontbrekende restituties
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak wat verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@fun4dogs.nl.
Aanbiedingsartikelen
Alleen artikelen met een reguliere prijs kunnen worden terugbetaald. Aanbiedingsartikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Omruiling
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het voor hetzelfde artikel wilt omruilen, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur je artikel naar: {fysiek adres}.
Cadeaus
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een cadeaubon voor de waarde van je retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij op de hoogte worden gebracht van je retour.
Verzendkosten bij retour
Om je product te retourneren is het verstandig om eerst contact te zoeken om af te stemmen hoe we de retour het beste kunnen organiseren.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op je terugbetaling.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je geruilde product je bereikt variëren.
Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering te kopen. We garanderen niet dat we je geretourneerde artikel ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@fun4dogs.nl of een van de andere bekende kanalen voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.